среда, 19 декабря 2018 г.

Декада русского языка

В гімназії пройшла декада мов. Розповім про окремі моменти. Вирішили започаткувати уроки каліграфії. Почерк людини такою ж мірою унікальний, як і відбитки пальців. Однак, на відміну від останніх, почерк залежить від самої людини. Панує думка, що почерк залежить від характеру, темпераменту, генів і навіть від настрою людини. Тому часто за охайністю, чіткістю, правильністю почерку судять про характер. Уроки каліграфії в 1(5)-А класі мали на меті пригадати мистецтво написаннябукв, їх з’єднань, повторити самі букви, нагадати таємниці красивого почерку. Наприклад, щоб написати літеру правильно і красиво, треба знати початок та напрямок письма кожного елемента; літери в словах треба писати з однаковим нахилом, на однаковій відстані одна від одної та однакової висоти і ширини; слід правильно з’єднувати букви; проміжок між словами в рядку повинен бути такий, щоб помістилася мала літера й або о.Далі учням було запропоноване каліграфічне списування елементів букв та їх з’єднань, окремих речень для вдосконалення каліграфічних навичок, формування правильного, грамотного і швидкого письма. Дітям дуже сподобались уроки, працювали вони із задоволенням і відповідальністю. А ще учні виготовляли об’ємні букви алфавіту та представляли їх.Складаючи шкільний портфель або готуючи домашні завдання, учні навряд чи замислюються над тим, скільки цікавого могли б розповісти про себе їхні вірні помічники: ручки, олівці, скрепки, скотч, лінійка, гумка та інше шкільне приладдя. Тому учні 2(6) класів підготували спільний проект «Історія шкільного приладдя». Вони розповідали про те, як виникло шкільне приладдя, яку довгу та цікаву історію пройшло. Мета проекту - розширити світогляд учнів, виховувати дбайливе ставлення до шкільного приладдя, організувати колективну творчу діяльність як умову створення оптимального соціокультурного мікроклімату у класному і шкільному колективі та умови для самореалізації учнів.А ще учні писали твори про осінь, осінні враження та спогади. Дехто навіть почав римувати. Також спробували писати сенкени та діаманти (жанри східної поезії) до байок Езопа та Крилова. Не всі дорослі зможуть виконати ці завдання.

Мурашки
Маленькі, працьовиті
Трудяться, повчають, засуджують
Справедливі судді, легковажна особа
Веселиться, байдикує, жебракує
Голодна, нещасна
Цикада
Русаков Олександр
Вовк
Жорстокий, брехливий
Звинувачує, кривдить, насміхається
Хоче з’їсти Ягня,воно захищається
Плаче, виправдовується, сподівається
Добре, чесне, 
Ягня.
Кушко Алевтина
Хочу подякувати учням 1(5)-А класу та їхнім батькам (особливо Шафрановським Олексію та Ірині), учням 2(6)-Б класу за небайдужість, творчість та відповідальність. Завдяки нашій співдружності все вдалося, було цікаво та креативно.
 ÐÐ° данном изображении может находиться: один или несколько человек   ÐÐ° данном изображении может находиться: 1 человек, сидит и стол ÐÐ° данном изображении может находиться: 1 человек, сидит, стол и в помещении

На данном изображении может находиться: 1 человек, сидит, стол и в помещении  ÐÐ° данном изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят, стол и в помещении
 ÐÐ²Ñ‚оматический альтернативный текст отсутствует.  ÐÐ²Ñ‚оматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: в помещении ÐÐ° данном изображении может находиться: 1 человек

Комментариев нет:

Отправить комментарий