понедельник, 11 июня 2018 г.

Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом в умовах нової української школи

Актуальність упровадження сучасних інформаційних методик контролю зумовлена процесом модернізації освіти, зокрема й управлінської діяльності. Відповідно до концепції «Нової української школи», стратегічні цілі й завдання вимагають переорієнтації науково-методичної роботи на пошук, розробку інноваційних шляхів розвитку всіх складових освітньої галузі, формування в освітньому середовищі сучасного педагогічного мислення та забезпечення розвитку, самоствердження і самореалізації особистості педагога. Відвідування й аналіз уроку та виховного заходу – це основне джерело знань про якість навчання і виховання в школі, про можливості педагогічного колективу у підвищенні своєї професійної компетентності. Спостереження та аналіз уроку і виховного заходу складають найбільш важку частину посадових обов’язків заступників директорів з об’єктивних причин: доводиться аналізувати уроки з багатьох предметів інваріативної і варіативної частин навчальних планів, предмети за вибором, факультативи, позакласні заходи. Своїм досвідом поділилась Кійло О. І., заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 12, м. Кременчук, Полтавської обл. Завантажити файл

Комментариев нет:

Отправить комментарий